duminică, 14 octombrie 2012

Pui la cuptor



1 bucata pui de 1,300kg
1 lingura de sare mare
1 lingurita  cimbru
1 lingurita  boia  de  ardei  dulce
si  piper  macinat
6 catei de  usturoi
2 linguri    ulei de masline

Puiul spalat bine a  fost  taiat in jumate dupa  care a  primit  un  masaj  cu  sare si restul  de  codimente 
piptul  si  pulpele  au  fost  crestate  putin cu  cutitul,pe  sub  pielea  puiului am bagat  catei  de  usturoi.Cand  a  fost  gata  imbracat  in  toate  aromele am pregatit  tava unde  am adaugat 3 cepe  medii curatate si taiate in patru,3 bucatele  micute  de  telina si o crenguta de cimbru am asezat puiul in tava  cu  pilea  in  sus l-am stropit cu uleiul de masline am adaugat un litru de supa de pui am acoperit tava  cu o  folie de aluminiu pentru  15 minute dupa  care  am lasat  puiul  sa  se  rumeneasca inca 2  minute.
A iesit  foarte  fraged si  aromat.
Ca si garnitura  am  facut un orez cu curry.


Va doresc  pofta buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu