sâmbătă, 4 octombrie 2014

Eclere

Ingrediente
200 ml apa
100ml ulei
3 oua
170 gr faina
Crema
am folosit un plic de creme ole de la
dr. oetker si 350 ml de lapte
150 ml frisca
2 tablete de ciocolata pentru ornat
Modul de pregatire
Punem apa la fiert adaugam uleiul si cand da in clocot adaugam faina si amestecam intens,dam la rece apoi adaugam oul unul cate unul amestecam bine sa se incorporeze bine oul.Dam drumul la cuptor sa se icalzeasca in tava de aragaz am pus hartie de copt aluatul il vom pune aluatul intr-un sprit facem bastonase eu una mai am de lucrat la aceasta parte dar e  bine si asa.Dam la copt mai intai foc mare apoi foc potrivit si nu deschidem usa aragazului decat la final.Crema o facem fix cum scrie pe plic,batem si frisca apoi taiem in jumatate cosuletele punem crema apoi frisca deasupra am topit ciocolata la microunde cu 2 linguri de lapte am ornat eclerele cu ciocolata lasam la rece .
Sunt foarte bune le recomand cu drag.Din aceasta compozitie au iesit 24 de mini eclere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu