miercuri, 22 februarie 2017

Supa de legume cu chimen


Ingrediente
2 morcovi
6 cartofi
1 pastarnac
1 buc telina
sare,piper
2 litri de apa
2 cubulete de unt
1 lingurita de chimen
1 cescuta smantana de gatit
Crutoane pentru servit







Curatam legumele,le taiem in bucati potrivite si punem la fiert cu sare si piper dupa gust adaugam si putina vegeta sau un cub de supa de legume.
Cand sunt gata fierte le strecuram supa o punem inapoi in vasul in care am fiertul.
Leguleme le blendam impreuna cu chimenul care a fost calit in unt cu o cescuta de apa .Am pus untul la topit am adaugat chimenul am lasat cateva secunde dupa care am adaugat o cescuta de apa lasam sa dea in cateva clocote strecuram in blender si blendam imreuna cu legumele.Pireul obtinut il punem peste supa noastra si o mai lasam sa dea intr-un clocot adaugand si o cescuta de smantana .
Servim cu crutoane.
Pofta mare si gatiti cu drag♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu