joi, 7 noiembrie 2013

Rulada cu ciocolata

Ingrediente 

4 oua
4lg zahar
4lg faina
esente si un zahar vanilat
pentru umplut rulada putem folosi dulceata sau crema de ciocolata eu am ales ultima varianta


Separam ouale, albusul il vom bate spuma cu un praf de sare iar galbenusul il vom bate bine cu zaharul,vom incorpora albusul cu galbenusul adaugam faina si mirodeniile amestecam sa se incorporeze toate ingredientele.Pregatim cuptorul dupa care in tava de copt eu am pus hartie de copt vom adauga compozitia pe care o vom intinde uniform toata tava dam la copt doar pentru 10-12 minute.Folosim un prosop umed pe care vom pune foaia de rulada o ungem cu ciocolata si o rulam usor sa nu se rupa .Pentru ornat am folosit un plic de glazura de la dr oetker cu gust de lichior de oua.
Pofta mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu