marți, 30 ianuarie 2018

Bulete de branza si cascaval

De multe ori ramene in frigider bucati de branzica si cascaval asa ca m-am hotarat sa fac bulete .Pentru asta avem nevoie de urmatoarele ingrediente.

300 gr telemea
eu am avut de vaca dar putem folosi de oricare
250 gr cascaval
2 oua
100 gr de faina
10 gr de praf de copt
marar o legatura
piper
un pic de boia
eu am pus si un pic de cimbru


Dam telemeaua si cascavalul prin razatoarea mica,adaugam ouale ,mararul,piper,boiaua si cimbrul amestecam sa se incorporeze toate ingredientele.Adaugam faina in care punem si praful de copt.Compozitia va iesi ca si consistenta numai buna de modelat.Pe masa am asezat o bucata de folie de aluminiu pe care am presarat putina faina,incepem sa facem bilute ,intre timp vom incalzi si uleiul .Coacem buletele in baie de ulei pana se rumenesc ,le scoatem pe servetele de hartie sa absoarba din ulei.Le servim cu un sos de usturoi cu iaurt si marar.



Pofta buna si gatiti cu drag/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu