marți, 30 ianuarie 2018

Pavlova

Pentru ca aveam in frigider adunate cateva albusuri de ou am zis sa incerc sa fac o pavlova e pentru prima oara asa ca m-am riscat,
Ingrediente
5 albusuri
300 gr zahar
3 linguri de amidon
o lingura otet
esenta de vanilie
un praf de sare
Intai de toate preincalzim cuptorul .Batem albusurile cu praful de sare pana obtinem o spuma tare .Adaugam apoi zaharul putin cate putin si mixam .Adaugam otetul ,esenta apoi amidonul. Vom observa ca dupa ce adaugam otetul bezeaua noastra va capata un luciu frumos.Mixam cel mult 15 minute.In tava de copt punem hartie de copt ,eu am folosit inelel de la o tava de tort sa dau o forma rotunda dupa care am scos usor forma facem o gaura in mijloc unde vom aseza frisca.Dam la foc mic timp de o ora cand e gata o lasam sa se raceasca tot in cuptor.Va iesi crocanta la exterior si moale la interior.
Pentru ornat am folosit
300 ml de creme patisserie de la meggle eu ador acest produs si lucrez mereu cu el
400 gr fructe de padure congelate
100 gr zahar pudra
2 kiwi




Pofta buna si gatiti cu drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu