duminică, 18 ianuarie 2015

Rulada

Ingrediente
blat
4 oua
4 linguri zahar pudra
1 plic zahar vanilat
o picatura esenta rom
4 linguri de faina
crema
2 tablete ciocolata cu lapte
200 ml frisca
1 lingura de apa
Pentru uns foaia de rulada
4 -5 linguri dulceata eu am folosit dulceata de coacaze
Pentru decor
1 tableta ciocolata alba
2 linguri de frisca batuta
fulgi de ciocolata


Vom bate albusurile de ou cu un praf de sare  pana  prinde putin volum ,apoi adaugam zaharul treptat si mixam.
Adaugam galbenusul ,esenta si plicul de zahar vanilat.
La final adaugam faina incorporam bine si turnam compozitia in tava de copt care a fost tapetata  cu hartie de copt.
Dam la cuptor pret de 15-20 minute.
Cat foaia este la cuptor pregatim crema,topim ciocolata eu o topesc la microunde cu o lingura sau doua de lapte,batem frisca incorporam ciocolata in frisca batuta si o mixam.

Cand foaia este gata o scoatem pe un prosop umed de bucatarie eu las si hartia de copt .
Ungem foaia cu dulceata apoi intindem uniform toata crema ,rulam cu prosopul umed si o dam putin la rece.
Pentru decor am topit o tableta de ciocolata alba pe care am amestecato cu doua linguri de frisca si am intinso peste rulada noastra peste care am presarat fulgi de ciocolata.

Pofta mare!Gatiti cu drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu