joi, 29 mai 2014

Fantezie de vara

Ingrediente
Blat
6 buc oua
 6 linguri de zahar
un praf de sare
esenta de rom cateva picaturi
3 linguri de ulei
3 linguri de apa
6 linguri de faina
3 linguri de cacao
1 plic de copt

Crema
1 cutie mascarpone
500 gr frisca
2 tablete ciocolata alba
200 gr zahar pudra
8-10 capsuni intregi
Pentru decor
500 gr capsuni
100 gr zahar pudra
Sirop
apa
zahar
esenta de rom

 Separam albusul de galbenus.Albusul il batem spuma cu un praf de sare adaugand treptat cate o lingura de zahar si mixam pana devine lucioasa .Galbenusul il mixam cu uleiul si apa ,adaugam apoi galbenusurile peste albusurile batute spuma punem esenta si faina in care am adaugat cacaoa si praful de copt amestecam bine sa se incorporeze toate ingredientele.Cuptorul il incingem tapetam o tava cu hartie de copt adaugam compozitia si lasam la foc mediu pana la proba cu paiul.Cand blatul sa racit il vom taia in doua ,facem siropul si il vom insiropa.
Mixam crema de mascarpone cu zaharul pudra adaugam apoi frisca batuta si ciocolata care a fost topita la microunde cu 2 linguri de lapte incorporam  bine toata compozitia dupa care vom umple tortul ,punem un strat de crema pe blat apoi vom aseza capsuni intregi sau taiate peste care adaugam restul de crema nivelam frumos si punem cealalta parte de blat deasupra.
Pe marginea tortului am asezat cu grija feliute de capsuni deasupra am facut un piure de capsuni cu zahar pudra am bagat la blender 300 gr de capsuni cu 100 gr zahar pudra am diluat putina gelatina si am adaugato in piureul de capsuni am intinso frumusel deasupra apoi am asezat capsuni si putina frisca pe margine.


Un desert delicios plin  de parfum.

Pofta mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu