duminică, 25 mai 2014

Rulada cu capsuni

Ingrediente
Blat
6 buc oua
100 gr zahar
100 gr faina
1 plic de zahar vanilat

Crema
300 gr capsuni
100 gr zahar pudra
150 gr frisca
1 tableta ciocolata alba
cateva capsuni pentru decor si 4-5 cubulete de ciocolata alba tot pentru decor  si 3 linguri de dulceata de capsuni.

Vom separa galbenusul de albus doar la 5 oua,batem galbenusul cu zaharul pe care il  adaugam treptat pana devine o crema galbuie la final adaugam si oul intreg cu zaharul pudra mixand usor.Albusurile vor fi batute spuma cu un praf de sare cand sunt gata le incorporam in galbenus amestecam usor apoi vom adauga si faina incorporam toata compozitia cu o spatula .Tava de cuptor punem hartie de copt turnam compozitia o nivelam cu o spatula si dam la cuptor pret de 10 minute.Cand este gata scoatem foaia cu tot cu hartia de copt si deasupra vom aseza un prosop de bucatarie putin umed ,prosopul sa fie curat.

Intr-un blender vom mixa capsunile cu zaharul pudra ,frisca o batem cu un o lingura de zahar pudra cand e gata batuta adaugam pireul de capsuni si tableta de ciocolata care a fost topita pe baie de aburi amestecam usor si daca doriti puteti lasa la rece crema pentru putin timp.
Am uns foaia cu putina dulceata  de capsuni dupa care am adaugat crema si am intinso uniform am taiat cateva capsuni si am pus peste crema, rulam usor foaia o punem in folie si o lasam peste noapte la rece.
Pentru decor la fel am folosit putina ciocolata topita ci cateva capsuni.

Pofta Mare!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu