sâmbătă, 3 august 2013

BUZZStore si Gerlinea-Romania te ajuta sa invingi lupta cu kg

Lupta  cu  kg in  plus poate  fi  uneori  dificila  insa  de  primesti  o  mana  de  ajutor te  simti mai  stapana  pe  situatie si  mult  mai  dornica  de  a  te  lupta  cu  kg.
In urma  unei  campanii  de  testare  a  produselor Gerlinea-Romania in  colaborare  cu situl  www.buzzstore.ro  mi-am creat  un  cont  am completat chestionarul  si  am  avut norocul sa fiu printre cei  100  care  vor  putea sa testeze  aceste produse.
Pachetul  a  sosit am  foast  foarte  bucuroasa cand  l-am deschis si  pe  langa produsele ce erau oferite spre testare ni sa oferit si o coarda cu  care  sa  ardem caloriile  mai  usor.
Kitul de la Gerlinea contine:

 1 cutie Gerlinea Batoane Dietetice Duo-Ciocolata 372g (12 portiix31g)
 1 cutie Gerlinea Biscuiti Lamaie Vanilie 156g (8 portiix19,5g)
 1 cutie Gerlinea Shake Ciocolata 30g
 3 sticle de Gerlinea Milkshake 236ml
 10 brosuri si 10 vouchere de reducere

Si minunata  coarda
Prima tentatie  a  fost un  Batoane Dietetice Duo-Ciocolata foarte  bun.
Am zis ca nu voi incepe in mijlocul saptamanii testarea lor asa ca de luni imi voi alcatui un program si  voi trece la  atac.
Nici prima prietena nu a durat mult sa apara asa ca i-am oferit un baton ei si unul pentru buna sa mamica impreuna cu un vouchere de reducere   si  o  brosura pentru a se familiariza cu aceste produse si cu aceasta campanie.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu