sâmbătă, 3 august 2013

Piept de pui cu sos de rosii si masline


Ingrediente
1 bucata piep de pui dezosat, 2 linguri vegeta gaina , 1 lingurita ulei de masline, 500 grame rosii ,1 bucata ceapa rosie, 1 bucata ceapa alba ,3 bucata usturoi, 1 bucata ardei iute ,1 varf rozmarin un praf de cimbru si putin piper,100 grame masline


 Mod de preparare


Pieptul de pui l-am spalat bine apoi l-am facut porti pe care le-am codimentat si le-am uns cu un strop de ulei de masline l-am lasat 10 min dupa care l-am facut pe gratar.

Pentru sos, ceapa şi usturoiul fin tocate se călesc în ulei. Se sting cu 2-3 linguri apă şi se înăbuşă câteva minute. Se adaugă ardeiul iute curăţat de seminţe, fin tocat şi se fierbe 10 minute.

Rosiile curatate de pielita si taiate in cubulete au fost si ele adaugate peste ceapa cu maslinele pe care le-am crestat pe o parte si le-am oparit ,codimentam cu rozmarin ,o lingurita vegeta si piper lasam 5 minute sa dea in clocot dupa care asez puiul intr-un vas adaug sosul peste el si il dau la cuptor pentru 10 sau 15 minute.

Pofta mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu