sâmbătă, 3 august 2013

Pasticada

Ingrediente
500 gr pulpa de vita
2 cepe tocate
3 catei de usturoi tocati
1 telina rasa
2 morcovi rasi
1 lingurita zahar
6 cuisoare,0 lingurita vegeta
100 grame bacon feliat
100 ml otet balsamic,un praf de piper
100 ml ulei de masline
200ml supa de vita
100ml vin rosu dulce
50 grame stafide
10 prune
un varf de lingurita nucsoara
10 grame piure de tomate



 Modul de pregatire

Pupla de vita am clatito putin si am sterso cu un servetel dupa care am facut incizii mici unde am bagat bucatele de usturoi ,cuisoarele si baconul ,am asezat carnea intr-un vas peste ea am adaugat otetul si un pahar cu apa am pus folie si am dat-o la frigider peste noapte.
Am tocat ceapa fin si am puso la calit intr-o craticioara cu peretii inalti morcovul si telina au fost date prin zaratoare si cand ceapa sa rumenit putin le-am adaugat si pe ele sa se caleasca putin ,am scos carnea din bait si am prajito pe ambele parti toate ingredientele le-am scos si le-am bagat intr-un vas de lut imreuna cu supa de vita si le-am dat la cuptor pentru 2 ore foc mediu dupa cele doua ore am adaugat in vas alaturi de carne stafidele si prunele vinul si nucsoara am mai lasato la cuptor 15 minute si spre final am adaugat si pireul de tomate.
Un preparat parfumat si satios .Ca si garnitura putem folosi paste sau

gnocchi Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu